Kontoret/Laxahuset er lukket i uge 27–30.
I denne periode kan I indberette jeres fangster direkte via iFiske. Disse fangster bliver registreret og vist hurtigt. Fangster, som kun skrives ind i logbogen, bliver lagt op efter uge 30.Hvis I ikke ved, hvordan…




