I denne periode kan I indberette jeres fangster direkte via iFiske. Disse fangster bliver registreret og vist hurtigt. Fangster, som kun skrives ind i logbogen, bliver lagt op efter uge 30.
Hvis I ikke ved, hvordan man indberetter via iFiske, så få hjælp af nogen. Det er ikke kompliceret.
» Indberet fangst her «
Hvordan gør man?
Hvis I har købt et fysisk fiskekort, ser indberetningen ud som vist nedenfor. Det ser egentlig på samme måde ud for jer, der har købt et digitalt fiskekort, f.eks. et dagskort via iFiske.

Husk at sætte kryds ved ”Ja” under Fångade du någon fisk?. Så vises nedenstående felt.
Det er vigtigt at markere ”Behöll fångst”, hvis fisken ikke blev sat ud igen.
Længden angives i centimeter (cm), og vægten i gram (gr).
Når alle oplysninger er udfyldt, klik på ”LÄGG TILL”.

Før I sender rapporten, kan I uploade et billede af fangsten.

Klik på ”SKICKA RAPPORT”, og gentag derefter samme procedure, hvis du har flere fangster at indberette.